Известие

Collapse
No announcement yet.

LED ленти за фаровете!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
    Всичко е много хубаво само че когато работят късите тази пластина се нагрява зверски (тествал съм извън фара подобен на този прожектор, а като е във фар ще е още по-горещо) и светодиодите няма да оцелеят ако са на нея или близо до нея.
    Можеш да ги сложиш близо до плоската част на изпъкналата лупа , както съм намислил да експериментирам аз , но и там може да се окаже висока температурата...
    Аз съм със ксенон на късите. Така че нагряването не е чак толкова зверско.
    Освен това като се има впредвид, че няма да работят едновременно, се надявам изключени светодиодите да понесат нагряването от ксенона.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #77
      Моите тестове бяха точно с 35 ватов ксенон. Съветът ми е да си намериш подобен прожектор , с който да пробваш какво се случва преди да разглобяваш твоите фарове.
      ...

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
        Моите тестове бяха точно с 35 ватов ксенон. Съветът ми е да си намериш подобен прожектор , с който да пробваш какво се случва преди да разглобяваш твоите фарове.
        Ок ще го имам впредвид.
        10X


        PS: А имаш ли начин да премериш температурата до която се нагрява пластината? Грубо.
        Аз нямам свален рефлектор и ще ми е доста по-трудно.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:18.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #79
          Гледам такива светодиоди:



          Основата им е 5Х5 мм.
          Два такива светодиода светят по-силно от 55 ватова халогенна крушка пусната през DRL модул на 30% от номиналната си мощност.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #80
            Нямам термометър за съжаление. В момента нямам и захранване за ксенона в домашни условия. Преди го палех със старо компютърно захранване но малко прекалих и го изгорих.
            А дори и да имах термометър теста нямаше да е показателен, във фара ще загрява доста повече но колко повече не може да се изчисли.
            И още един проблем виждам - дори температурата да в границите на работната на светодиода - ще в в горната му граница и с това ще му съкратиш живота в пъти.
            ...

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
              Нямам термометър за съжаление. В момента нямам и захранване за ксенона в домашни условия. Преди го палех със старо компютърно захранване но малко прекалих и го изгорих.
              А дори и да имах термометър теста нямаше да е показателен, във фара ще загрява доста повече но колко повече не може да се изчисли.
              И още един проблем виждам - дори температурата да в границите на работната на светодиода - ще в в горната му граница и с това ще му съкратиш живота в пъти.
              Колко му е да пробвам с 2 или 3 такива светодиода. Дават им до 85 градуса работна температура. Може и да помисля за някакво охлаждане.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #82
                Винаги съществува рискът от прегряване. Но въпреки това той не е прекалено голям, та да се лишите от ползите, които имат LED осветителните тела. Лентите за мен са най-подходящото решение за направи си сам.
                Аз лично ползвам ето такава:
                http://vikiwat.com/LED-svetodiodna-l...120m-wf-b.html
                Società Anonima Italiana Darracq

                Comment

                Working...
                X